www.sonnywarez.fora.pl
Sonnywarez.fora.pl Najwieksze warezisko w sieci
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.sonnywarez.fora.pl Strona Główna
->
Gry Pc
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sonnywarez.fora.pl
----------------
Ogłoszenia
Regulamin
Przedstaw się
Faq
Problemy
..::Filmy::...
----------------
Filmy polskie i zagraniczne
Anime / Manga / Bajki
Seriale / TV
..::Gry::...
----------------
Gry Pc
Gry Psx
Gry Ps2
Gry Psp
Gry Xbox
Gry Pozostałe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sonny
Wysłany: Pią 10:53, 28 Gru 2007
Temat postu: Sword of the New World
Cytat:
kategoria: gry MMO
cRPG
producent: IMC Games
wydawca: K2Network
data premiery: październik 2007
Opis gry:
Sword of the New World: Granado Espada to kolejny przedstawiciel coraz popularniejszego gatunku MMOG. Twórcą tytułu jest Hakkyu Kim, człowiek odpowiedzialny za powstanie Ragnarok Online. Gra wprowadza absolutną nowość – Multiple Character Control System – umożliwiający stworzenie, prowadzenie i levelowanie kilku swoich postaci jednocześnie.
Rzecz dzieje się w Ameryce, dopiero co skolonizowanej przez przybyszów z Europy. Gracz może kontrolować od jednej do trzech postaci w każdej chwili, a każda z nich ma indywidualny charakter, upodobania, zdolności i ulubiony ekwipunek. Te wszystkie elementy trzeba brać pod uwagę przy kompletowaniu skutecznej drużyny. Twórcy gry przygotowali szeroki zestaw klas postaci, które możemy wybrać i rozwijać, co więcej, nie obowiązuje limit poziomów. Prowadząc do akcji swoją ekipę możemy zdecydować się na dwie opcje: przełączać się kolejno pomiędzy postaciami tak, by wykonać zamierzone czynności, albo też stale prowadzić tylko jednego bohatera, resztę grupy pozostawiając sztucznej inteligencji.
Bardzo ciekawym pomysłem jest możliwość stworzenia tzw. rodziny. W Sword of the New World postaci prowadzonych przez nas bohaterów mogą być połączone więzami krwi i posiadać jedno nazwisko. Wykonując questy i wygrywając pojedynki, pracujemy na prestiż i sławę konkretnej familii (w podobny sposób rozwijały się wielkie majątki plantatorów w Ameryce, albo też rodziny mafijne). W obliczu szczególnie trudnego wyzwania (na przykład eksploracja niebezpiecznych i rozległych lochów, albo też konieczność pokonania bardzo trudnego bossa), możemy łączyć swe siły z innymi rodzinami. Mnogość zadań, wymagających posiadania bardzo zróżnicowanych i niejednokrotnie specjalistycznych umiejętności, wymaga od nas przyłączania (najczęściej wynajmowania) bohaterów niezależnych (popularne NPC-ty). Nawet najwszechstronniej wyszkolona drużyna nie poradzi sobie w każdej sytuacji, tym bardziej, że niektóre zdolności dostępne są tylko bohaterom niezależnym. Takie poboczne postaci możemy wymieniać dowolnie często, w zależności od potrzeby. W tym akurat nie ma nic dziwnego, ale za to w Sword of the New World pojawia się unikalna opcja – gracze mogą wymieniać się między sobą także tymi „głównymi”, stworzonymi postaciami bohaterów.
W kwestii rozwiązań graficznych i muzycznych mamy do czynienia z elementami właściwymi dla epoki baroku. Świat gry jest bajecznie kolorowy, olbrzymią wagę przywiązuje się do detali. Wszystkie elementy (szczególnie stroje i pancerze) wykonane są z wielką dbałością o szczegóły. Całość dopełniona jest majestatyczną i nastrojową muzyką barokową.
Screen:
Link:
Kod:
http://d01.megashares.com/?d01=3a2384c
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin