www.sonnywarez.fora.pl www.sonnywarez.fora.pl
Sonnywarez.fora.pl Najwieksze warezisko w sieci
www.sonnywarez.fora.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Sword of the New World

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.sonnywarez.fora.pl Strona Główna -> Gry Pc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sonny
Administrator



Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:53, 28 Gru 2007    Temat postu: Sword of the New World


Cytat:
kategoria: gry MMO
cRPG
producent: IMC Games
wydawca: K2Network
data premiery: październik 2007

Opis gry:
Sword of the New World: Granado Espada to kolejny przedstawiciel coraz popularniejszego gatunku MMOG. Twórcą tytułu jest Hakkyu Kim, człowiek odpowiedzialny za powstanie Ragnarok Online. Gra wprowadza absolutną nowość – Multiple Character Control System – umożliwiający stworzenie, prowadzenie i levelowanie kilku swoich postaci jednocześnie.

Rzecz dzieje się w Ameryce, dopiero co skolonizowanej przez przybyszów z Europy. Gracz może kontrolować od jednej do trzech postaci w każdej chwili, a każda z nich ma indywidualny charakter, upodobania, zdolności i ulubiony ekwipunek. Te wszystkie elementy trzeba brać pod uwagę przy kompletowaniu skutecznej drużyny. Twórcy gry przygotowali szeroki zestaw klas postaci, które możemy wybrać i rozwijać, co więcej, nie obowiązuje limit poziomów. Prowadząc do akcji swoją ekipę możemy zdecydować się na dwie opcje: przełączać się kolejno pomiędzy postaciami tak, by wykonać zamierzone czynności, albo też stale prowadzić tylko jednego bohatera, resztę grupy pozostawiając sztucznej inteligencji.

Bardzo ciekawym pomysłem jest możliwość stworzenia tzw. rodziny. W Sword of the New World postaci prowadzonych przez nas bohaterów mogą być połączone więzami krwi i posiadać jedno nazwisko. Wykonując questy i wygrywając pojedynki, pracujemy na prestiż i sławę konkretnej familii (w podobny sposób rozwijały się wielkie majątki plantatorów w Ameryce, albo też rodziny mafijne). W obliczu szczególnie trudnego wyzwania (na przykład eksploracja niebezpiecznych i rozległych lochów, albo też konieczność pokonania bardzo trudnego bossa), możemy łączyć swe siły z innymi rodzinami. Mnogość zadań, wymagających posiadania bardzo zróżnicowanych i niejednokrotnie specjalistycznych umiejętności, wymaga od nas przyłączania (najczęściej wynajmowania) bohaterów niezależnych (popularne NPC-ty). Nawet najwszechstronniej wyszkolona drużyna nie poradzi sobie w każdej sytuacji, tym bardziej, że niektóre zdolności dostępne są tylko bohaterom niezależnym. Takie poboczne postaci możemy wymieniać dowolnie często, w zależności od potrzeby. W tym akurat nie ma nic dziwnego, ale za to w Sword of the New World pojawia się unikalna opcja – gracze mogą wymieniać się między sobą także tymi „głównymi”, stworzonymi postaciami bohaterów.

W kwestii rozwiązań graficznych i muzycznych mamy do czynienia z elementami właściwymi dla epoki baroku. Świat gry jest bajecznie kolorowy, olbrzymią wagę przywiązuje się do detali. Wszystkie elementy (szczególnie stroje i pancerze) wykonane są z wielką dbałością o szczegóły. Całość dopełniona jest majestatyczną i nastrojową muzyką barokową.

Screen:

Link:
Kod:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.sonnywarez.fora.pl Strona Główna -> Gry Pc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin